17.01.2023 | Wiadomości

Warsztat absolwencki online dotyczący fundraisingu

Zapraszamy Was serdecznie na warsztat dotyczący fundraisingu, który poprowadzi wspaniała specjalistka, pełna charyzmy i z ogromną wiedzą w tym temacie – Peggy Outon ze Stanów Zjednoczonych.  

Warsztat z Peggy Outon to niepowtarzalna okazja do zobaczenia fundraisingu od innej strony, sprawdzenia jak działa fundraising w USA i co można przenieść na grunt polski. W trakcie warsztatu poznacie kompleksowe narzędzie pomocne w zaplanowaniu rozwoju finansowania organizacji społecznej. 

Peggy zaprasza Was na warsztat osobiście:

“Będziemy pracować razem, aby pomóc sobie nawzajem w tworzeniu przydatnych planów zbierania funduszy dla naszych organizacji! Do zobaczenia wkrótce”. 

Warsztat będzie wymagał ciągłego zaangażowania osób, które w nim uczestniczą. Będą one zachęcane do zadawania pytań i dzielenia się własnymi doświadczeniami.  

Warsztat będzie się odbywał online na platformie Zoom w języku angielskim. Zapewniamy tłumaczenie symultaniczne. 

Data warsztatu: 09.02.2023 r w godzinach 15.00-18.00. 

Peggy  Outon  

Peggy Morrison Outon jest założycielką i dyrektorką wykonawczą Bayer Center for Nonprofit Management na Uniwersytecie Roberta Morrisa w Pittsburghu w Pensylwanii. Jest także założycielką i dyrektor wykonawczą Covestro Center for Community Engagement oraz zastępczynią wiceprezesa ds. zaangażowania społecznego i rozwoju przywództwa na Uniwersytecie Roberta Morrisa. Przed założeniem Bayer Center Peggy założyła podobne instytucje w Austin w Teksasie i Nowym Orleanie w Luizjanie. Od momentu powstania w 1999 r. Bayer Center @RMU współpracowało z ponad 3500 regionalnych i krajowych organizacji non-profit. Peggy ma czterdziestoletnie doświadczenie w sektorze non-profit jako specjalistka ds. rozwoju, doradczyni zarządu, członkini zarządu i wolontariuszka. Pracowała z ponad 1000 klientów, którzy poprawiali swoją strategię, zarządzanie, pozyskiwanie funduszy i dokonywali zmian w swoich organizacjach. Zasiadała w trzydziestu pięciu zarządach organizacji non-profit – w ośmiu jako prezeska. Prywatnie ma męża i dwoje dorosłych dzieci. Mieszka w Pittsburghu w starym wiktoriańskim budynku zbudowanym w 1874 roku. 

Zasady udziału w warsztatcie 

Zapisy na warsztat będą trwały od 17 do 26 stycznia. Ilość miejsc na warsztacie jest ograniczona. Jeżeli zgłosi się dużo chętnych, będzie decydowała kolejność zgłoszeń oraz gotowość zgłaszających się do wspólnej pracy (w formularzu są konkretne pytania, których wypełnienie jest obowiązkowe). Informację o zakwalifikowaniu się na wydarzenie przekażemy do dnia 01.02 br.    

Formularz do zapisów: https://crm.szkola-liderow.pl/fundraising-pafw  

Osoby, które znają język angielski bardzo prosimy o wypełnienie formularza w języku angielskim (ułatwi nam to przekazanie informacji do osoby prowadzącej warsztat, która dostosuje go do doświadczenia uczestników i uczestniczek). 

WAŻNE! Prosimy o rozważne zapisywanie się na warsztat. Wymaga on zaangażowania uczestników przy włączonych kamerkach (nie można siedzieć wtedy w poczekalni u lekarza, prowadzić samochodu lub być w miejscu, w którym jest duży hałas). Peggy połączy się z nami z USA. Z uwagi na różnicę czasu prosimy o punktualne przybycie (po naszym szkoleniu Peggy ma następne zobowiązania).

Informacji związanych z warsztatem udziela Marta Modzelewska - marta.modzelewska@szkola-liderow.pl